Pagini

joi, 2 mai 2013

5 sfaturi pentru a maximiza campaniile publicitare pe Facebook


Decide cum vrei sa faci publicitatea pe Advertise on Facebook
Alege optiuea "I like"


Ai incercat noua interfata Ads Facebook?

Esti interesat sa obti o avalansa de like-uri pentru anunturile publicitare postate pe contul tau de Facebook?

In acest articol am sa prezint cinci moduri (trucuri) pentru ati imbunatati anunturile pe Facebook.

Ce este schimbat la Ads Facebook?

Desigur, asta este Facebook, si singura constanta  Facebook-ului este schimbarea. Sa intram in unele dintre noile modificari pe platforma Facebook Ads, astfel incat sa putem maximiza pe deplin campania publicitara cu anunturi pe Facebook.
Primul pas este de a alege cum dorim sa facem publicitate. Putem alege o adresa URL externa (un link extern) sau o pagina de pe Facebook, App Facebook sau eveniment. Acest pas nu sa schimbat prea mult de la iteratiile anterioare ale interfetei Ads Facebook.
 
Vei observa prima diferenta, daca alegi sa faci publicitate pagina Facebook, eveniment sau App.

Trucul 1:  Ai noi alegeri

O schimbare mare adusa cu noul aspect Ads Facebook este alegerea obiectivelor.
Your new choices when advertising your Facebook Page


Modificarile ce se pot face sunt:

  • Obtine mai multe Like-uri. Cu aceasta selectare, se face publicitate paginii si incearca sa creasca numarul de like-uri. Poti scrie propria copie cu anunturi, dar titlul anuntului este inca neschimbat, ca si titlul paginii pe care o ai pe Facebook. Daca numele paginii este prea lung, anuntul va afisa numai primele 25 de caractere ale numelui paginii tle de Facebook. (Mai multe despre asta in imginea ce urmeza.)  
  • Promoveaza pagina cu postari. Aceasta optiune a fost anterior in sectiunea “Sponsored Story” de pe Facebook Ads. Aceasta este o modalitate de a face publicitate la postarile recente si anuntul este predefinit. Acest tip de anunt apare  pe partea dreapta a Facebook Ads, asa cum se arata in previzualizare, si apare in News Feed unde oamenii pot interactiona cu postarile in sine din dreptul anuntului. Trebuie putina precautie pentru acest tip de anunt: Vei fi taxat pentru fiecare clik, daca cineva ii place postarea caruia ii faci publicitate. Simulti din cei ce dau clik pe anuntul tau publicitaar nici macar nu stiu ce fac, dau si ei clik-uri ca-i de bon ton. Deci, asigura-te ca utilizezi aceasta optiune cu intelepciune. Un lucru imi place la Promote Page Posts este ca putem selecta o postare unde avem o fotografie si obtinem ca si "bonus" acea fotografie in anunt.
If you advertise a page post with a photo, you will have your profile photo and the post photo in your ad.

    Daca faci publicitate unei postari pe pagina cu o fotografie, vei avea atat fotografia de profil, cat si fotografia din postare, in anunt.
  • Vezi Advanced Options. Selectarea acestei optiuni iti permite sa ai mai multa flexibilitate in licitarea pe anunt. Daca selectezi aceasta optiune, ai in continuare optiunea de a alege sa faci publicitate paginii sau a unei postari pe pagina si aceasta selectii trebuie facuta initial. Principala diferenta consta in modul in care dorim sa licitam pentru anuntul nostru.

Only the Bidding options change with the See Advanced Options selection.

De asemenea, retine ca, atunci cand vei alege sa faci publicitate paginii de Facebook, ai posibilitatea sa modifici destinatia vizualizarii, astfel incat atunci cand utilizatorii face clik pe anuntul tau. pentru a vedea mai multe informatii, ai posibilitatea sa-l directionezi la o anumita fila a paginii tale de Facebook.

Trucul 2: Sponsored Stories sunt selectate automat atunci cand faci publicitate pe pagina de Facebook, Event sau App

Fii foarte precaut cu privire la acest pas, deoarece este una dintre schimbarile majore la Facebook Ads.
Facebook auto-selecteaza alegerea Sponsored Stories pentru orice anunt pe Facebook, cum ar fi Page, Event ori App. Facebook spune, "Nu este necesara cresterea bugetului." Dar enuntul respectiv este un pic inselator.
Ceea ce inseamna ca daca ne-am angajat, in contractul cu Facebook ca vom cheltuii de $ 10/zi pentru anunturi publicitare, Facebook nu va depsi bugetul de $ 10/zi, dar va incasa atunci cand cineva face clic pe acel Sponsored Stories.
Deci, acum este posibil ca  $ 5/zi sa mearga spre Sponsored Stories si doar $ 5/zi se vor cheltui pe anuntul  publicitar pe care am intentionat sa-i cheltuim.
 
Notice that Sponsored Stories is on by default.

 
Observati ca Sponsored Stories este activat in mod implicit.
Acum, acest lucru nu poate fi un lucru rau, daca sunteti cu adevarat in campania  de a creste numarul de "like-uri" primite. Amintse-ti ca Sponsored Stories este cel care merge in News Feed (si sunt afisate in partea dreapta),
in cazul in care mai multe persoane le observa.
De curand, am  mai facut o incercre si am bifat Sponsored Stories si a avut o rata de conversie de 100% (actiuni de clik-uri), comparativ cu anunturi normale Facebook, care a avut o rata de conversie de 80% din actiuni pentru clik-uri.
The conversion on the Sponsored Story looks better than the ad.
Cand iti extinzi fiecare dintre aceste anunturi (observa modul in care fiecare dintre anunturi are un alt element in rapoarte), vei vedea mai multe informatii.
Vei gasi ca in timp ce numarul de clik-uri pe Sponsored Stories a fost mare, nu toate au dus la pagin reala unde ai postat anuntul. Unii utilizatori au dat clik pe "I like", unii au comentat iar altii au partajat postul tau.

 
Facebook Ad Statistics. Dig deeper into the Facebook Ad stats.



 In acest caz, conversia Facebook Ad devine acum 80% pentru Sponsored Story si 77% conversie pentru anunt regulat (74 "like"-uri pentru 96 de clik-uri). Sponsored Story, in acest caz, a depasit, ca numar de clik-uri, anuntul publicitar.

Daca faci propria ta testare pe Facebook Ads vei gasi, mai mult ca sigur, ca pagina cu postari si anunturile publicitare functioneaza diferit. Poti deselecta Sponsored Storyt, daca nu doresti sa creezi o Sponsored Story cu anunt publicitar.

Trucul 3: Fa clik pe See Advanced Options pentru numai o singura poveste sponsorizta (Sponsored Stories)

O alta schimbare al noului aspect, este se poate face publicitate numai pentru o singura poveste sponsorizata.  Pentru a face acest lucru, dai clic pe See Advanced Options, apoi scoateti anuntul  din povestea sponsorizata.

Click the See Advanced Options selection and Remove the Ad.


Trucul 4: Cunoaste optiunile de licitare

Licitatia nu s-a schimbat prea mult, dar este cu siguranta ceva ce ar trebui sa se inteleaga. Atunci cand alegi sa faci publicitate la ceva de pe Facebook, cum ar fi a paginii, a evenimentelor sau a aplicatiilor, si selectezi primul buton radio (Get Moore Likes, sa creasca participarea, sau de a obtine noi utilizatori), dupa licitatie, Facebook optimizeaza anuntul publicitar cu CPM (cost per mille, care este costul pe 1000 de afisari).

If you choose the basic pricing model, Facebook optimizes your bid for you.

Daca alegi modelul de tarifare de baza, Facebook optimizeaza suma licitata pentru tine.

Poti trece la pret avansat, fie aici, in campanie si in fereastra de buget sau prin alegerea de a vedea, Optiuni avansate cum se mentioneaza in Truc 1. Daca alegi optiunea avansata de pret, poti utiliza apoi CPC (cost per click) Modelul, precum si stabilirea ofertei pentru modelul CPM.



Switch to Advanced Pricing to set your own bids with either the CPM or CPC models.

Comuta  pe stabilirea avansata a preturilor pentru a stabili propriile sume licitate fie cu modele CPC sau CPM.
 

Trucul 5: Utilizarea URL-ul paginii dvs. de Facebook pentru a edita titlul anuntului


Acest lucru nu este un brand nou, este un truc pentru Facebook Ads, dar este unul care pare ca functiona sporadic. Din fericire, cu noua interfata Ads Facebook, acest truc pare sa fie disponibil.

Utilizeaza URL-ul (link-ul) paginii de Facebook pentru a modifica titlul tau.

Use the URL of your Facebook Page to modify your headline.


Alege sectiunea  AudientaFacebook Ads lucreaza inca la fel ca inainte si este mare pentru a ajunge sa fie un client perfect.

Sper ca aceste sfaturi te-au ajutat sa poti beneficia de schimbarile facute la interfata Facebook Ads si poate chiar ti-a dat cateva idei noi privind modul in care se poate utiliza Facebook Ads si poate mi le spui si mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu