Pagini

duminică, 9 iunie 2013

"Contacte de incredere" - o sansa pentru recuperarea parolele pierdute.

Facebook a lansat de curand "Trusted Contacte" .
Contactele din contul nostru de Facebook, sper, sunt persoane de incredere, atunci ce este aceasta noua optiune din  Facebook, numita "Trusted Contacte" (Contacte de incredere)? Sa fie o alarma care ne avertizeaza sa fim atenti pentru a selecta numai persoane de incredere? Poate chiar sunt in lista noastra de contacte, putinine persoane  de incredere dupa standardele  Facebook!
Din fericire, nici unul dintre raspunsurile de mai sus nu este corect, fie vorba intre noi, raspunsurile erau de gaga - altele n-am gasit.  "Trusted Contacte"  nu este altceva decat un tip de ajutor pe care prietenii apropiati sau rude (fara sot/sotie, etc), pot sa ne salveze, redand-une parola pierduta a contului nostru de Facebook. Parola, uneori o uitam pur si simplu, chiar daca am accesat contul Facebook  zi cu zi. Se poate intampla si este un lucru firesc. Noua optiune lansata de  Facebook ne va ghida pentru a obtine parola pierduta pentru a avea acces la contul nostru.

"Contacte de incredere" - o sansa pentru parolele pierdute
Am mai spus, a uita o parola e un lucru firesc, poate avem stare de confuzie, sau orice altceva. Sa zicem ca m-a sunat amantul/amanta si-am plecat la intalnire, fuga fuguta, fara sa iau cheile de la casa. Dupa ce ni se intampla tot felul de lucruri fromoase, hai acasa, dulce casa, ne dam seama ca avem o problema, cu ce mama ei de treaba, deschidem usa (pentru mine nu-i o problema, sotiorul meu drag e acasa, se uita toat ziulica la sport.ro)? O spargemt O spargem. Pentru a evita toate acest circ, vom da inteligent o cheie unuia dintre vecinii nostri, cel mai de incredere. Asa ca daca am fi in situatia de mai sus, doar sunam la vecin pentru a obtine  cheia de la usa noastra, astfel deschidem usa fara complicatii. Doar daca e trecut, cum se si intampla, de miezul noptii, sauu vecinul e si el in aceeasi situatie, iar cheia de rezerv e la noi.
Similar, in cazul in care parola este cheia pentru contul de Facebook si pentru a obtine accesul, in cazul in care am pierdut parola, atunci putem cere ajutorul prietenilor online, care sunt de fapt "de incredere", si ei ne pot rezolva problema.
Putem numi acest lucru ca pe un mod de securitate la contul dvs.de Facebook.
Iti amintesti, atunci cand ce am facut cand am uitatat parola noastra pentru contul Gmail sau Yahoo? Am raspuns la intrebarea de securitate si am stabilit o noua parola.
Cel mai bine este sa nu ne uitam parolele.

Update:
Recent am postat un articol despre pasii pentru a seta optiunea"Trusted Contcte". Du-te si citeste-l.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu