Pagini

luni, 10 iunie 2013

Cum poti folsi caractere bold si subliniat in Facebook Chat

Facebook are tehnici si trucuri pentru a putea impresiona si multumi pe toata din retea. Iubitorii de Facebook isi acceseaza contul din aceasta retea de socializare, zi de zi, ca si cum ar fi contul Gmail sau orice alt server gratuit de email, daca nu cumva chiar mai des.
Facebook Chat , cred, deja a intrecut, ca si numar de utilizatori, gigantii Yahoo Messenger sau Skype. Aproape totor adolescentilor, noua genertie de navigatori pe internet, le plac mai mult sa foloseasca chat-ul de pe Facebook, decat messenger-ul. Unii cunosc trucuri pentru unele emoticone si alte coduri impresionante pentru imagini si desene animate. Unii stiu doar sa introduca textul mesajului pe chat de pe Facebook.

In acest articol, voi incerca sa dau cateva sfaturi frumoase si trucuri pe care le poti folosi pe Facebook.




Ori de cate ori am idei noi, verificate, sau voi citi undeva, voi posta imediat si asa n-am ce face toata ziua...:P Sunt foarte recunoscator celor care vizitateaza acest blog si carora le place sa citesca articolele mele. Pacat ca nu sunt comentarii, atat timp cat blogul e bebelus, inca mai este scuzabil. Pentru mine. As aprecia si mai mult atunci cand voi, vizitatori minunati ce sunteti, veti  incepe sa-mi dati idei prin comentarii. Astfel articolele mele vor mult mai folositoare.
Acest articol este pentru a arata cum sa evidentiati anumite cuvinte, pe chat-ul de pe Facebook, folosind caractere aldine, italice, subliniat si alte multe efecte.
Cand  tastam , pur si simplu,un cuvant in chat-ul de pe Facebook, acesta va fi doar un cuvant rece, limsit de emotii, impersonal, etc. Pentru a  sublinia intr-un fel cuvintele noastre, trebuie sa invetam trucuri pentru a tasta carctere aldine, italice si subliniate, asa cum facem si in documentele noastre folosind editore de text.
Este posibil sa evidentiem cuvantul intr-o fraza.

 


 
Sa presupunem ca, avem de gand sa scriem fraza , "Buna, in timp ce m-am plimbat pe aleele  parcului XYZ..., iar gandul imi este numai la tine, dragul meu".
In fraza de mai sus, puatem evidentia foarte multe cuvinte, orice crezi ca poate transmite emotie celui caruia i-am scris. Acest lucru se poate face folosind simbolurile:
  • Simbolul  *  asezat inaintea si la sfarsitul cuvantului / cuvintelor (*CUVANT*) = CUVANT
  • Simbolul  _  asezat inaintea si la sfarsitul cuvantului / cuvintelor (_CUVANT_) = CUVANT
  • Combinatia  _* asezat inaintea si la sfarsitul cuvantului / cuvintelor (_*CUVANT*_ ) = CUVANT
Trucuri simple de urmat pentru a face o mare diferenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu